Hírlevél feliratkozás

Hirdetés

Finanszírozás kalkulátor

Biztosítás kalkulátor

Átírás kalkulátor

/

Vagyonszerzési illeték

? Ft

Forgalmi engedély

? Ft

Törzskönyv

? Ft

Eredetiségvizsgálat

? Ft

Összesen

? Ft

Kiszámolom

Tudta-e, hogy...

Mi az az ESP?

Mi az az ESP?

ESP - Oké, ezt látom a hirdetésekben mint felszereltséget, de miért is jó ez nekem? Ja, hogy ne essek ki a jeges útról? Hogyan is működik?
Mit kell tudni a motorolajról?

Mit kell tudni a motorolajról?

A motor szempontjából a jól vagy rosszul megválasztott olaj a hosszú életet, vagy a gyors halált jelenti. Sokan nem is tudják, mennyire összetettez a kérdés.

Terepjárós változat készülhet az Audi TT-ből

Hivatalos lett a többször pedzegetett hír: testvért kap a TT roadster és a kupé. Az Audi TT harmadik változata a megvalósulás útjára lépett, azonban még nem tudni, hogy pontosan milyen kialakításban; a legtöbben viszont arra számítanak, hogy a TT Offroad Concept kel majd életre.
Az Audi fejlesztési igazgatója, Ulrich Hackenberg megerősítette, hogy a megvalósulás végző fázisában van az Audi TT harmadik változata. Azt egyelőre még nem osztották meg a nyilvánossággal, hogy milyen kialakításban érkezik majd a többek által várt harmadik családtag, viszont szakember azt még elárulta, hogy egy korábbi tanulmány számít majd kiindulópontnak.
Széles körben elterjedt vélemény, hogy a szóban forgó tanulmány az áprilisban, Pekingben bemutatott Audi TT Offroad Concept lesz, vagyis egy terepjárós változatot kapunk majd a dögös német márkától.
Az Offroad Conceptről azt érdemes tudni, hogy 4,39 méteres, és hogy egy 12 kWh kapacitású akkumulátorral táplált villanymotor, valamint egy kétliteres, 292 lóerős és 650 Nm-re képes benzinmotor hajtja majd, amelyek együtt 408 lóerős rendszerteljesítményt generálnak majd.
Amennyiben a szériamodellnek ez a koncepció adja az alapját, akkor pofás kis terepjárók kapnak a rajongók, ugyanakkor néhányan azt várják, hogy a hajtáslánc egyszerűbb lesz.
Vannak olyanok is viszont, akik szerint Hackenberg nem az Offroad Conceptre, hanem a shooting brake koncepcióra gondolt. Szakértők szerint ez akkor történhet meg, ha az Audi termékpozicionálási szempontból a közelgő Q1 miatt nem akar még egy SUV-ot harcba küldeni. A sportos kombi ezzel szemben igazi különlegesség lehetne, csakhogy azoknak is van igazsága, akik szerint a német márka a szabadidőjárművek szárnyalása miatt kevesebbet hibázhat a terepjáróval.

Terepjárós változat készülhet az Audi TT-ből